Semilac Flash SUNLIGHT Effect Orange 674

Cześć

Od paru miesięcy jestem miłośniczką lakierów hybrydowych- dlaczego tak długo zwlekałam z manicure hybrydowym?! Teraz to moja miłość i kolejne hobby :)

Chciałabym Wam zaprezentować nowy pyłek zmieniający kolor pod wpływem światła UV. 
Pyłek był dla mnie świetną motywacją oraz zabawą do chodzenia na spacery i łapanie jesiennych promieni słonecznych! Cieszyłam się jak dziecko gdy paznokcie zmieniały kolor. 

W gamie kolorystycznej pyłków Sunlight jest ich sześć. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ na stronie producenta. Pyłek 674 Orange jest najmocniejszym efektem z całej gamy.  

Semilac Flash SUNLIGHT Effect 
Cena; 33zł
Pojemność opakowania: 1g
Dostępność: Sklep internetowy oraz sklepy i wyspy stacjonarne Semilac








Manicure został wykonany przeze mnie, więc nie jest to profesjonalna praca. 

  • Baza Semilac
  • Semilac 001 Strong White 
  • Semilac 186 Sweet Kaymak 
  • Naklejka wodna z motywem lisci
  • Semilac Top coat (z warstwą dyspersyjną)




Tak prezentują się pyłki w świetle słonecznym.
Kciuki są zdecydowanie intensywniejsze- widać tam pyłek przykleił się mocniej, dzięki czemu efekt był wyrazisty. 


Manicure gdy niebo było zachmurzone. 



Jak nakładać pyłek Sunlight?

Pyłek powinien być nałożony na jasny lakier hybrydowy (najlepiej biały).
Wcieramy go na warstwę dyspersyją lakieru. Pokrywamy go top coat'em ktory również posiada warstwę dyspersyją! Top no wipe bedzie blokował efekt! Polecam również pokryć paznokcie 1 warstwą topu- przy 2 warstwach efekt jest delikatniejszy. 

Podoba się Wam taki efekt? 




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)