Kuracja przeciw wypadaniu włosów seria Rzepa firmy Joanna


   Jesień to czas kiedy nasze włosy są osłabione po lecie i wypadają częściej niż zazwyczaj. 
Już miesiąc temu dostałam prawie zawału, gdy myjąc głowę zobaczyłam ile włosów mi wypadło. Mimo bujnej czupryny przed moimi oczami stanęła wizja łysienia itp. Tak to moja mała schiza... 
W zeszłym roku używałam ampułek na skalp Seboradin, jednak w tym roku mój budżet jest z lekka szczuplejszy. Zdecydowałam się na wypróbowanie ampułek wzmacniających i szamponu z serii Rzepa firmy Joanna.


 Ampułki z serii Rzepa przeznaczone są do włosów przetłuszczających się, cienkich, delikatnych, ze skłonnością do łupieżu i wypadania.  
W opakowaniu mamy 4  szklane ampułki po 10ml. 



Ampułki stosowałam wieczorami 2 razy w tygodniu przez 2 tygodnie. Ogromny minus za szklane ampułki- mimo otwierania ich przez ręcznik, raz porządnie się skaleczyłam. Płyn rozprowadzałam na cały skalp i wmasowywałam go. Zapach ampułek nie był zły i mi nie przeszkadzał  (w wielu opiniach czytałam, że zapach jest bardzo przykry) dlatego szłam spać.
Rano myłam głowę szamponem z serii Rzepa (pachnie podobnie do ampułek). Umycie głowy było obowiązkowe, ponieważ płyn obciąża włosy.

Po 2 tygodniach stosowania kuracji zauważyłam:
  • Brak przetłuszczania się włosów! Teraz mogłam nie myć głowy przez 4-5 dni, gdy przedtem po 2-3 dniach włosy były nieświeże. Był to dla mnie efekt wow!
  • Wypadanie włosów unormowało się- przestały wypadać nadmiernie. 
  • Włosy są miłe w dotyku. Wyglądają zdrowo. 
 Jestem zadowolona z serii Rzepa. Za niewielkie pieniądze uzyskałam dobry efekt. Dlatego też zmieniłam szampon na ten z serii Rzepa, dla utrzymania rezultatów. 

Ampułki wzmacniające z serii Rzepa 
Pojemność: 4 ampułki po 10 ml
Cena: 15-20zł (w zależności od sklepu) 
Dostępność: Drogeria Jaśmin, Natura

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)