Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki


Witam po bardzo długiej przerwie! 
Obowiązuje obecnie w Biedronce gazetka "Kosmetyczna odnowa". Jest w niej wiele ciekawych produktów jak np. płyn micelarny Tołpa w cenie 14,99zł! Zerknijcie same :) Nie wiem czy to oferta limitowana, ponieważ hasło z gazetki sugeruje, że te kosmetyki będą w stałej ofercie- jednak przy produktach jest data obowiązywania do 18.02.... Nie wiem zobaczymy.


Ale nie o tym chciałam pisać! Z ww. oferty skusiłam się na wazelinę kosmetyczną do ust o zapachu róży. W ofercie do wyboru mamy zapachy:

  • różany
  • pomarańczowy
  • waniliowy
  • czekoladowy
  • poziomkowy 




     Wazelina zapakowana jest w aluminiowym pudełeczku. Jest ono skromne, ale bardzo mi się spodobało. W opakowaniu mamy 15g wazeliny. 
    Gdy otwieram pudełeczko czuję delikatny, słodkawy zapach róży. Mnie się kojarzy z zapachem "różanych" różańców, może też kojarzycie? Na początku zapach skojarzył mi się dodatkowo z babciami. Ale po kilkudniowym używaniu wazeliny moje skojarzenia się rozwiały.  Zapach wazeliny czuć przy otwieraniu pudełka i nakładaniu jej na usta. Później zapach błyskawicznie ulatuje i wazelina staje się bezzapachowa (a przynajmniej ja nie czuję żadnego zapachu). Jest również  bez smaku.  





Dosyć długo utrzymuje się na ustach, ładnie je nawilżając. Wazelina nadaje delikatnego połysku. Moim zdaniem jest taka całuśna, a pamiętajmy Walentynki się zbliżają :) 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)