Ach ten wąsik! Depilacja twarzy


Wąsik...  niestety każda kobieta prędzej czy później będzie musiała się z nim rozprawić. 





Wąsik możemy usunąć w zaciszu domowym lub u kosmetyczki. Mój pierwszy raz z usuwaniem wąsika przeżyłam u kosmetyczki, jednak teraz pozbywam się go w domu.

Mogę polecić 2 produkty:

  • Plastry do depilacji twarzy Sensual  Jaonna
  • Krem do depilacji twarzy Skin so soft Avon


Plastry do depilacji twarzy Sensual  Jaonna



W pudełeczku znajdują się:
  • plastry (12 pojedynczych plastrów);
  • oliwka łagodząca podrażnienia 10ml (dla mnie pachnie arbuzowo)

W przypadku plastrów postępujemy tak samo jak przy plastrach do depilacji nóg. Rozgrzewamy w dłoniach plaster i przyklejamy go zgodnie z kierunkiem rośnięcie wąsika. Dynamicznym ruchem odrywamy plaster w przeciwną stronę wzrostu włosków. Po rozprawieniu się z wąsikiem nakładamy oliwkę łagodzącą. 

Plastry są skuteczne, trochę bolesne. Oliwka łagodzi podrażnienie ale spływa pod wpływem ciepła skóry, co jest niewygodne.  Niestety plastrami podrażniałam na tyle skórę, że po poru dniach wyskakiwały mi niedoskonałości, które dosyć długo się leczyły.... 


 Krem do depilacji twarzy Skin so soft Avon








Bezbolesną formą usuwania wąsika jest krem do depilacji twarzy. Z takim cudem spotkałam się w Avon ale może znajdziecie podobny produkt w drogeriach. 

Bardzo wygodna aplikacja (nakładamy krem bezpośrednio z tubki na twarz) i bezbolesna! Wystarczy nałożyć i poczekać 2,5- 5 min i gotowe! 
Osoby z wrażliwą skórą, skłonne do alergii lub podrażnień niech wykonają próbę skórną! 

Ja jestem bardzo zadowolona bo szybko, bezboleśnie i z brakiem konsekwencji w postaci niedoskonałości na budzi :) 



Plastry do depilacji twarzy Sensual  Jaonna
Cena: ok. 7-10 zł
Pojemność: 12 pojedynczych plastrów + 10 ml oliwki 
Dostępność: drogerie, hipermarkety 



Krem do depilacji twarzy Skin so soft Avon
Cena: 13.99 zł 
Pojemność: 15 ml
Dostępność: Avon- zamów u konsultantki  


    Komentarze

    Popularne posty z tego bloga

    Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

    Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

    Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)