Perełki CC wyrównujące koloryt skóry Avon


Ostatnio zainteresowałam się ofertą Avon i zaciekawiły mnie perełki CC, które mają wyrównywać koloryt skóry.






W katalogu znajdujemy informacje (https://www.avon.pl/produkt/17564/perelki-cc-wyrownujace-koloryt-skory?cb=-1914306747):


Perełki korygujące koloryt cery. 5 kolorów adresuje różne problemy skóry.
• zielony – neutralizuje zaczerwienienia
• fioletowy – maskuje zażółcenia
• żółty – ukrywa cienie pod oczami
• brzoskwiniowy – maskuje przebarwienia
• waniliowy – rozświetla skórę


Jak działa:
5 odcieni perełek miesza się razem, by błyskawicznie i kompleksowo wyrównać koloryt skóry.


Jak stosować:
1. Nakładaj bezpośrednio na całą twarz,
aby wyrównać koloryt cery.
2. Stosuj na gotowy makijaż jako rozświetlające wykończenie.
3. Nałóż tylko na kości policzkowe dla efektu rozświetlenia
i świeżości.










Perełki są zabezpieczone dużą gąbką, tak aby nie pokruszyły się poprzez poobijanie się nawzajem. Uważam to z dobre rozwiązanie- przynajmniej nie boję się zabrać perełek do kosmetyczki .


Tak jak w opisie perełki składają się z 5 różnych kolorów, który ma inne zadanie do spełnienia. Mamy nawet podpowiedź jak stosować perełki.

Stosuje perełki jako wykończenie makijażu. Stosuje je do makijażu na różne okazje ale nie na co dzień. Po nałożeniu podkładu i zwykłego pudru omiatam twarz dużym pędzlem  do pudru właśnie perełkami. Jest to moja wisienka na torcie. Perełki mimo bardzo delikatnych drobinek rozświetlających nie daje efektu świecenia się.  Są bardzo subtelne. Mogą być dobrym rozświetlaczem dla osób początkujących, które boją się mocnego efektu.  


Perełki są dla mnie gadżetem, może zbędnym ale cieszącym oko.  Tak jak pisałam jest to moja wisienka na torcie- ostatni akcent w wykończeni makijażu. 




Po nałożeniu perełek (nałożyłam trochę więcej niż używam do makijażu) i po roztarciu.

Perełki CC wyrównujące koloryt skóry Avon ln 10686
Cena: zależy od katalogu Avon ok. 24zł
Pojemność: 22g
Dostępność: Avon 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Kreska oka przy pomocy łyżeczki- tutorial