Porównanie pomadek matowych z Golden Rose Long Stay Lipstick (13,16) i z Lovely K Lips (3,4)

Cześć

  Po bardzo długim polowaniu na pomadki z Lovely K Lips WRESZCIE je dorwałam! Gdy cały Internet huczał na ich temat nie byłam wstanie ich znaleźć. Jednak udało się! 
Szczęśliwa z udanego polowania zaczęłam się  zastanawiać czy tym cudownym zakupem nie powieliłam sobie kolorów jakie mam w domu.....Dlatego też piszę ten post.

Zastanawiałam się czy nowe kolory Z Golden Rose matowych pomadek nie maja takich samych kolorów jak te z Lovely... Okazało się na szczęście, że nie :) 

Zaczynając od początku,  pewnie się powtórzę ale może ktoś jeszcze nie słyszał tych informacji.





Pomadki z Golden Rose Long Stay Liquid Matte Lipstick są już kultowe. Na początku tego roku na rynku pojawiło się 5 nowych kolorów. W mojej kolekcji znalazły się 2 nowe kolory- numer 13 i 16. Są to kolory nude o ciepłej tonacji. 

Kolor 13 to najjaśniejszy kolor z nowości o dosyć neutralnym odcieniu z domieszką brzoskwini. Ten kolor powinien pasować większości dziewczyn/ kobiet. 

Kolor 16 to ciemniejsza wersja koloru 13. Tutaj wyraźnie przebijają odcienie brzoskwiniowe. 




Pomadki Lovely K Lips Matte Liquid Lipstick są to pomadki inspirowane zestawami od Kaylie Jenner. W zestawie od Lovely mamy matową pomadkę wraz z pasującą do niej kolorystycznie konturówką. 

Kolor 3 Milky Brown to brązowa matowa pomadka. Kolor jest obłędny! Konturówka jakością wykonania pozostawia trochę do życzenia... W moim egzemplarzu nie ma napisu a dodatkowo skuwka jest beznadziejna- nie trzyma się kredki..  

Kolor 4 Neutral Beauty to brązowy jasny nude. Odcień jest neutralny.



 Pomadki po nałożeniu na rękę


 Pomadki po wyschnięciu 


Golden Rose Long Stay Liquid Matte Lipstick
Cena 19,99zł
Pojemność: 5,5 ml
Dostępność; sklepy, wyspy GR, drogerie intranetowe

 Lovely K Lips Matte Liquid Lipstick
Cena: 19,99zł
Dostępność; Drogerie Rossmann




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)