Zestaw sylikonowych pędzli od Makeup Revolution/ silicone eye

Cześć

  Ostatnio w Internecie szaleje moda na sylikonowe akcesoria do makijażu. Makeup Revolution stworzył swoją kolekcję odpowiadającą tym trendom- zestaw do twarzy i do oczu. Ktoś może pomyśli, że to głupota wydawać pieniądze na takie gadżety, które zaraz odejdą w zapomnienie.... 
Zestaw do twarzy, owszem nie przemówił do mnie ale zestaw do oczu....
Czy miałyście kiedyś problem z pigmentacją cieni? Na palcach prezentowały się pięknie ale przeniesienie ich na powiekę było katorgą? Tutaj z pomocą przychodzą właśnie sylikonowe "pędzle". 





W zestawie mamy trzy rodzaje "pędzli":
- pearl silicone eye- biały przypominający łopatkę pędzelek
-flat silicone eye- rożowy owalny pędzelek
-silicone eyeliner




  Sylikonowe pędzle idealnie nadają się do nakładania cieni, pigmentów i brokatów. 
Na kursie wizażu strasznie zastanawiałam się do czego może służyć taki dziwny pędzel.... Przy wykonywaniu jednego z makijaży, nakładane przeze mnie cienie były ledwo widoczne na oku modelki, mimo częstego dokładania... Instruktorka pokazała wtedy jak możemy nałożyć cienie sylikonową pacyną. Szczęka mi opadła! Intensywność i pigmentacja nagle stały się widoczne! 
Niestety nie mogłam nigdzie znaleźć takiego sylikonowego pędzelka (był niedostępny w sprzedaży). Dlatego z gdy zobaczyłam zestaw z MUR oczka mi się zaświeciły! 

Zrobiłam dla was małe porównanie:


Jak widać pędzel w ogóle nie poradził sobie z cieniem, mimo dużej pigmentacji przy nałożeniu palcem.... Za to sylikonowe pędzle ładnie przeniosły cień. Intensywność można dowolnie budować.

Zestaw sylikonowych pędzli od Makeup Revolution
Cena 40 zł
Dostępność: mintishop.pl 
  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)