Seria Chillout Bell w Biedronce

Witam,

Od 02.10.2017 dostępna jest nowa seria Bell dla Biedronki CHILLOUT. Jest kolekcja limitowana (dostępna do końca listopada 2017). 

KOLEKCJA ZOSTAŁA WPROWADZONA NA STAŁE DO SKLEPU INTERNETOWEGO BELL (05.04.2017)



W nowej serii mamy do wyboru:
  • 6 matowych pomadek (8,99zł)
  •  Wielozadaniowy krem do ust i policzków (7,99zł)
  • Kremowy korektor pod oczy (7,99zł)
  • Bronzer (12,99zł)
  • Balsam do ust (8,99zł)
  • Rozświetlająca baza pod makijaż (12,,99zł)
  • Bezbarwny żel do brwi (9,99zł) 






Tak prezentują się kolory pomadek oraz bronzer.




CHILLOUT Nude Mat Liquid Lipstick

Słodki zapach. Musiałam trochę poszorować rękę zanim je zmyłam. 

  1. Lekko zgaszony róż
  2. Róż 
  3. Bardzo jasna brzoskwinia
  4. Ceglasty odcień różu
  5. Mieszanka brązu ze zgaszonym różem...
  6. Brąz

Puder modelujący Chillout Face Modelle

Bronzer ma neutralny kolor. Średnio napigmentowany. Na co dzień będzie w sam raz.

Balsam Chillout All in 1 Care balm

Balsam pachnie wanilią. 

Żel do brwi Chillout Transparent Eyebrow Gel

Bezbarwny żel do brwi z malutką szczoteczką/ aplikatorem. 

Korektor i "krem"

Jeśli chodzi o różo-pomadkę i korektor pod oczy to ich nie sprawdzałam na ręku... Z rozpędu zajęłam się pomadkami :)

Kupiłam 3 pomadki, 02,04,06 oraz żel do brwi.




Dwa kolory bardzo mi przypominały kolory pomadek które już mam, więc je porównałam



Kolor Chillout 02 jest bardzo podobny do Golden Rose Longstay Liquid Lipstick 03. Róznica jest minimalna- Bell jest ciut ciemniejszy.

Za to Bell Chillout 06 nie przypomina żadnego koloru który posiadam. 
Porównałam go z Pomadkami z Lovely K Lips.
K Lips 4 jest to jasny brąz
Chillout 06 to neutralny brąz
K Lips 3 to ciemny brąz/ czekolada.


Żel do brwi ma precyzyjny aplikator. Jest bez zapachu. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)