Lakiery hybrydowe MOOV od Kontigo

Hej

  Słyszałyście lub używacie lakierów hybrydowych MOOV? Jest to nowość marki dedykowanej dla sieci drogerii Kontigo. W ofercie mamy 49 kolorów. W drogerii stacjonarnej są dostępne próbniki z kolorami, a na stronie internetowej znajdziecie dobrze odwzorowane kolory (oczywiście należy pamiętać, że wszystko zależny od ustawień monitora).
Każdy lakier ma nadane żeńskie imię.
Lakiery kosztują 26,99zł ale bardzo często są w promocji, więc bez problemu można je zakupić już od ok. 16zł. 

Zdecydowałam się na zakup pierwszych lakierów poprzez idealne odcienie fioletów jakie szukałam oraz trwającą promocję. Obecnie mam ich już pięć ale chętnie kupie kolejne. 

WZORNIKI KOLORÓW LAKIERÓW HYBRYDOWYCH MOOV

NOWE KOLORY LAKIERÓW HYBRYDOWYCH MOOV





Lakiery są gęste, dzięki czemu bardzo wygodnie się nimi pracuje. Można wykonać precyzyjny manicure bez obawy o zalanie skórek i skóry wokół paznokcia.  Pędzelki są standardowe- takie same znajdziecie w Semilac i Neonail. 




Krycie lakierów jest świetne- kryją już po pierwszym nałożeniu.  
Ja łączę je z bazą/ topem Semilac lub Neonail. Lakier porządnie utrzymuje się na paznokciach 2-3 tygodnie.  
Nie zauważyłam oznak uczulenia. 



Stephanie


Stephanie to kolor wrzosowy. Ładny, dobrze kryjący lakier. 

Janet


Fiolet wyglądający trochę inaczej w zależności od światła. W oświetleniu ciepłym wygląda na burgundowy. Dobre krycie już po pierwszej warstwie. 

Gloria


Dla mnie to kolor zagadka. Bardzo ciemny odcień bakłażanu, czasami wydaje się wręcz bardzo ciemnym brązem. Konsystencja jest już rzadsza od poprzedniczek. Tutaj najlepiej nakładać 2 warstwy do uzyskania idealnego krycia. 

Stella



Średni odcień szarości. Piękne krycie po 1 warstwie.

Celeste



W tym lakierze jestem zakochana! Jest to czarny lakier z ogromną ilością srebrnych drobinek. Na paznokciu przypomina rozgwieżdżone niebo. Gęsty, dobrze kryjący lakier. 


Manicure z lakierami Moov


Celeste


Stephanie i Janet

Komentarze

  1. Kupiłam 4 kolory, między innymi Janet. Zrobiłam test na utwardzanie i żaden z nich nie utwardza się prawidłowo. Utwardzałam w dwóch różnych lampach, 24 W od semilaca i 48W sun one. W każdym przypadku kolor lakier odchodzi płatami po tym jak pojeździ się po nim patyczkiem drewnianym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro to słyszeć :( Ja też używam lampy Sun One i bez problemu paznokcie trzymały się 2 tygodnie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)