Początek


      Jak wiadomo początki są trudne. W blogowaniu dopiero raczkuję, jest to mój pierwszy blog.
Stron takich jak ta, o tematyce kosmetycznej, w Internecie jest mnóstwo.
Zdaję sobie sprawę, że napisać lub przekazać coś nowego, świeżego jest trudno. Dlatego też będę się starać pokazać mój punkt widzenia i spostrzeżenia  na temat pielęgnacji, kosmetyków itp.

   Jak każda kobieta lubię kosmetyki, lubię być zadbana i dobrze wyglądać. Uważam, że wydanie majątku na produkty pielęgnacyjne i kosmetyki kolorowe to nie wyczyn. Oczywiście, ważne jest dbanie o siebie. Trzeba czasem tylko pomyśleć czy jest możliwość znalezienie tańszego odpowiednika podobnej lub takiej samej jakości? Wychodzę z założenia, że tańsze kosmetyki wcale nie są złe. Dodatkowo coraz mocniej doceniam polskich producentów :)
Kosmetyka naturalna ostatnio również staje się coraz bliższa mojemu sercu. Zobaczymy czy to będzie tylko flirt czy miłość :)

   Mam nadzieję, że informacje, które tu znajdziecie będą komuś pomocne.
Trzymajcie kciuki (czasem mam słomiany zapał)!

Pozdrawiam
RitaRota

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)