Paletka do brwi Essense eyebrow stylist set /brunette style/



Chciałabym wam powiedzieć parę słów o paletce do brwi od Essence :)
Na co dzień ten produkt jest mi zupełnie zbędny, ponieważ noszę grzywkę, która przysłania brwi. Jednak gdy zdarzy się jakieś "wyjście"- a to impreza rodzinna lub ze znajomymi wtedy sięgam po ten produkt. Mimo grzywki paletka się przydaje- moja ukochana grzywka lubi być niesforna i się wywijać lub gdy wieje wiatr odsłaniać mi całe czoło. Uważam, że brwi dopełniają całego makijażu i nie powinny zostawać bez wyrazu (szczególnie jak już je widać :P ). Ale do rzeczy! 


Paletkę możecie znaleźć w szafach Essence w 2 wariantach: dla blondynek i brunetek. Ja wybrałam wersję ciemniejszą bo mimo wielkich chęci rozjaśnienia z (o delikatnym rozjaśnianiu włosów miodem pisałam w innym poście) jestem szatynką. 
Zestaw składa się z przezroczystego pudełeczka a w środku mamy 2 cienie, mały pędzelek, ulotkę oraz 3 szablony do brwi. 





Szablony są w 3 wzorach- dla brwi wyregulowanych nisko, normalnie i wysoko. 

Pędzelek może wydawać się bezużyteczny ale dla mnie jest bardzo wygodny, ponieważ jest malutki i wąski można nim precyzyjnie zaznaczyć brwi. 
Same cienie niestety się kruszą ale nałożone na brwi nie zlepiają ich i nie osypują się. Mnie najbardziej odpowiada ciemniejszy kolor, gorzkiej czekolady.



brwi bez cieni 

po lewej stronie brew zaznaczona ciemniejszym cieniem, po prawej stronie brew bez cieni 


Nie jestem wymagająca co do tego typu produktów. Efekt jest dla mnie zadowalający- brew jest "ujarzmiona", podkreślona. Nie potrzebuję perfekcyjnego ułożenia brwi. Zestaw posiada 2 cienie, pędzelek i szablony a to wszystko za nieduże pieniądze. 


Paletka do brwi Essense eyebrow stylist set
cena: 10,99zł
dostępność: drogerie Natura, Jaśmin 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)