Bomba odżywcza dla włosów- domowa maska


   Maska z przeznaczeniem dla każdego rodzaju włosów. Poprawi kondycję suchych, zniszczonych włosów. Ja takich nie mam ale używam tej maski dla poprawienia kondycji włosów jak również dla dodania im blasku i miękkości. Jest to tani domowy sposób na piękne i zdrowe włosy. 
Sposobów i wersji przygotowania tej maski jest wiele. Można ją swobodnie modyfikować ale należy pamiętać o nafcie kosmetycznej, oleju rycynowym i jajkach. 



Do przygotowania maski potrzebujemy (a przynajmniej ja używam):

  • 1 żółtko jajka (do moich długich włosów używam 2 jajka)
  • 1 łyżkę oleju rycynowego
  • 3 łyżki nafty (można dodać mniej)
  • 3 łyżki odzywki do włosów



  Do miski (niestety niefortunnie użyłam czerwonej miski, w której gorzej widać składniki) wrzucamy żółtka, następnie dojemy 1 łyżkę oleju rycynowego, 3 łyżki nafty i 3 łyżki odżywki do włosów. 
Wszystko bardzo dokładnie mieszamy aż do uzyskania jednolitej, "aksamitnej" masy. 



   Maskę nakładam na suche włosy ale można ją nałożyć na świeżo umyte, lekko wysuszone ręcznikiem. Mnie osobiście nie chce się 2 razy myć głowy dlatego maska od razu ląduje u mnie na głowie. Maskę nakładam od skalpu na całej długości włosów. Moje włosy sięgają mi do połowy biustu ale taka ilość odzywki na spokojnie wystarczy na całość.
  Żeby było wygodniej związuje włosy w koczek i nakładam czepek. Tak szykownie wystrojona trzymam maskę od 1h do 2h w zależności ile mam czasu. 
    Następnie myję głowę szamponem ale nie dodaję już na koniec odżywki. 
Jeśli będziecie miały kłopot ze zmyciem nafty kosmetycznej polecam bezpośrednio na maskę użyć szampon a potem dopiero spłukać wodą. Następnie myjemy głowę normalnie. 
  Włosy w takich upałach jakie teraz mamy nie suszę suszarką--> same sobie dają radę :) Dodatkowo zyskują wtedy na objętości. 




Włosy po masce są odżywione, mocne, lśniące i miękkie. 
Maskę dla suchych i zniszczonych włosów zaleca się używać 1 w tygodniu. 
Ja maskę używać 1 lub 2 razy w miesiącu w zależności od potrzeby. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Kreska oka przy pomocy łyżeczki- tutorial