Paleta 88 perłowych cieni Ruby Rose


    Zawsze marzyłam o wielkiej palecie cieni do powiek. Gdy u kuzynek pierwszy raz miałam styczność z tą paletą byłam zachwycona ilością cieni. Paletę mam już dobre 2 lata i przy moim użytkowaniu czuję, że jeszcze długo mi posłuży. 


   Paleta umieszczona jest w czarnym, plastikowym pudełeczku z dużym lusterkiem. Uważam, że wygląda elegancko. Jest lekka i poręczna. W zestawie mamy dołączone 2 podwójne pacynki do makijażu. Moje są co prawda nienaruszone, ponieważ wolę używać pędzelków. 

  
     W palecie mamy 88 perłowych cieni. Część cieni ma drobinki srebrnego brokatu jednak jest on głównie na wierzchu cieni. 
Nie są to cienie najwyższej jakości z górnej półki, również cenowo. Są one słabo napigmentowane i trzeba uważać przy nakładaniu ponieważ się osypują.  

    Cienie są łatwe w aplikacji i dobrze rozprowadzają się na powiece. Żeby podbić /wzmocnić/  kolor używam bazy pod cienie.
Należy je nakładać w ciut większej ilości ponieważ kolory z czasem lekko bledną i się zlewają. 
Łatwo zblendować cienie na powiece. 

    Mimo tych mankamentów jestem zadowolona z palety. Mam do wyboru bardzo duży zestaw kolorów do każdego makijażu. Po nabraniu cieni na pędzelek lekko go strzepuję i nie mam problemów z osypywaniem się. Baza pod cienie pozwala na wyostrzenie pigmentu i dłuższą żywotność cieni. Kolory ładnie ze sobą współgrają oraz ładnie się mienią, są łatwe do aplikacji i blendowania. Paleta jest bardzo wydajna.   
Cienie nie podrażniły skóry powiek.
Paletę używam na większe wyjścia. 



    Nie mogą źle ocenić tej palety ponieważ kosztowała ona ok 20 zł  (cena z 2012r.) a mam 88 perłowych cieni przyzwoitej jakości. Jak już wiele razy podkreślałam nie lubię wydawać majątku na kosmetyki oraz tańsze wcale nie jest złe (oczywiście nie dotyczy to każdego kosmetyku). Dodatkowo nie jestem bardzo wymagająca co do kosmetyków kolorowych. Kupując paletę Ruby Rose świadomie zdecydowałam się na taki produkt. 


Paleta 88 perłowych cieni Ruby Rose
cena: ok 30 zł 
data przydatności: 5 lat od daty produkcji- informacja na opakowaniu 
dostępność: Allegro 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Kreska oka przy pomocy łyżeczki- tutorial