AffiniMat puder prasowany Maybelline 20 Nude Beige


Przy ostatnich zakupach zdecydowałam się zmienić puder prasowany. Mój z Miss Sporty jest jednak dla mnie za ciemny mimo na jaśniejszego odcienia z serii. Kupiłam AffiniMat o odcieniu 20 nude beige, czyli nie najjaśniejszy kolor, tylko raczej naturalny.


Puder jest dedykowany tłustej i mieszanej cerze, ja posiadam normalną z tendencją do mieszanej ale nie wysuszył mi skóry. Puder ładnie kryje i utrwala podkład. Nie ciemnieje na skórze.  Matowienie utrzymuje się długo. Podczas dnia używam zwykłych chusteczek higienicznych, żeby zebrać nadmiar sebum- skóra się nie świeci i mam wrażenie że jest go mniej niż zazwyczaj. 




Mam wrażenie że można go nałożyć za dużo- nie tworzy efektu maski ale parę razy złapałam się na tym, że mimo nakładania go pędzlem było go za dużo na tworzy (co zobaczyłam dopiero później). Poszła w ruch chusteczka w ciągu dnia  i wtedy było ok. Może to tylko moje wrażenie bo gdy pytałam się koleżanek żadna tego nie potwierdziła... 




Z pudru jestem zadowolona. Jednym realnym mankamentem jest niewygodne w użyciu pudełeczko. Otwiera się i zamyka jak słoik i wszystko byłoby ok gdyby nie trudność z prawidłowym zamykaniem. Bardzo często nie mogę go dokładnie zamknąć za pierwszym razem bo źle wejdą na siebie wypustki pudełeczka. 

Puder AffiniMat Maybelline
Pojemność: 16g
Cena: 28zł (w promocjach ok. 20zł)
Dostępność: Drogerie Rossmann, Hebe, Natura, i inne z szafami Maybelline

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)