Suchy szampon ISANA


Niedawno doceniłam dobrodziejstwa suchego szamponu. Potrzebowałam błyskawicznego odświeżenia włosów i zdecydowałam się go zakupić. 


Suchy szampon Isana zmienił szatę graficzną opakowania i przez dłuższy moment nie mogłam go znaleźć na pułkach. No ale jest! I to jeszcze w promocji :) 

Producent zaleca 4 kroki do odświeżonych, puszystych włosów:

  1. Starannie wyszczotkować włosy
  2. Wstrząsnąć pojemnikiem i w odległości ok. 20 cm równomiernie rozprowadzić szampon na włosach
  3. Pozostawić krótko do wyschnięcia
  4. Wytrzeć włosy ręcznikiem i wyszczotkować włosy (ewentualne resztki produktu zdmuchnąć suszarką)
Mnie wszystkie 4 krok zajęły ok 5 min. Bardzo szybko włosy nabrały puszystości i wyglądały świeżo.  Szampon mnie nie podrażnił, nie spowodował uczucia swędzenia głowy. 
Do końca dnia włosy wyglądały idealnie! 
Jest to świetny sposób na sytuacje awaryjne lub na nasze zwykłe lenistwo :P

Suchy szampon ISANA
Pojemność: 200ml 
Cena: ok. 12 zł
Dostępność Drogerie Rossmann 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)