Gąbeczka Beauty Blender


Świat oszalał! Albo ja oszalałam- zakup zwykłej, jak mi się wydawało, gąbeczki  za 70 zł był szaleństwem! Nie wiem co mnie natchnęło do tego- impuls? W każdym razie jestem szczęśliwą posiadaczką gąbeczki BB :)



Ot zwykła gąbeczka w kształcie łezki, jajeczka, niby nic ale to jest magiczna gąbeczka! Jak część z was wie od dawna używałam lateksowych gąbeczek dostępnych w Rossmannie. Byłam z nich zadowolona- 6 trójkątów w cenie ok. 8 zł. Zawsze byłam ciekawa BB, mimo iż wydawał mi się drogim zbędnym gadżetem.  Skończyły mi się moje lateksowe trójkąciki i pod wpływem "natchnienia" (oraz większych finansów) kupiłam BB.


Teraz wiem dlaczego wszyscy się zachwycają tą gąbeczką! Nakłada optymalnie podkład, niezależnie od konsystencji. Wreszcie udało mi się za pomocą BB idealnie nałożyć korektor pod oczy! Nakładam nią także bazę pod cienie.I co jest dla mnie dużym pozytywnym zaskoczeniem nakładam nim puder prasowany, który również jest w optymalnej ilości! Gąbeczką mogę wykonać cały makijaż twarzy!
Gąbeczki lateksowe pozwalały mi na nałożenie podkładu i nic więcej. Z pudru zrobiły by ciasto, a korektora pod oczy nie udało mi się nimi nigdy nałożyć dobrze. Gąbeczki lateksowe są świetnym rozwiązaniem dla osób, które szukają swojego idealnego sposobu nakładania podkładu i nie chcą wydawać dużo pieniędzy. Dla mnie szukającej amatorki makijażu takie rozwiązanie było idealne! Aż dojrzałam do zakupu gąbeczki Beauty Blender :)

JAK UŻYWAĆ GĄBECZKI BB?

1. Gąbeczka BB jest bardzo malutka o intensywnym różowym kolorze.


2. Przed użyciem należy ją zmoczyć w zimnej wodzie- nigdy gorącej! Takie są zalecenia      producenta i należy się tego trzymać aby nie zniszczyć gąbeczki. Po namoczeniu BB powiększa swoje rozmiary.


3. Mocno wyciskamy wodę z BB- można ją osuszyć o papierowy ręcznik.
4. BB jest gotowa do użycia!
5. Po skończonym makijażu należy umyć BB w zimnej wodzie- ja używam dodatkowo hipoalergicznego mydła. Przy pierwszych użyciach gąbeczka delikatnie puszczała kolor.
6. Pozostawiamy do wyschnięcia

Jeśli wahacie się nad zakupem BB, to ja z całego serca mogą ją polecić!

Gąbeczka Beauty Blender Original
Cena: 69zł
Dostępność: Sephora

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)