Puder bambusowy High Definition marki HEAN


To mój pierwszy bambusowy puder sypki.
Posiadam odcień 500 transparentny.  


Od producenta:
Produkt profesjonalny polecany do utrwalania makijażu, w tym również makijażu scenicznego. Najwyższy stopień matowienia.
Mineralny puder bambusowy szczególnie polecany dla cery mieszanej i tłustej
Bambusowy puder utrwalający makijaż (fixer).
Doskonale matuje twarz i silnie pochłania nadmiar sebum przez wiele godzin. 
Puder nie wysusza skóry, dzięki zawartości protein jedwabiu i masła Cupuacu. Nadaje wyjątkowo gładkie i matowe wykończenie makijażu, optycznie zmniejsza pory. Niezwykle drobny, miękki i delikatny puder nałożony na skórę błyskawicznie się w nią wtapia i staje się zupełnie niewidoczny.

Do wyboru mamy 3 kolory:

  • 500 transparentny;
  • 501 light beige;
  • 502 natural   


Zacznę od pudełeczka- jest bardzo estetyczne, proste i eleganckie. Przy pierwszym otwarciu mamy zaklejone dziurki tak aby puder nie wyleciał. Na naklejce jest sugestia, żeby odkleić je do połowy aby nie wysypać zbyt dużej ilości produktu na raz. Oczywiście przy mojej zręczności odkleiłam całą nakleję.... 

Puder jest bardzo zmielony i zwarty, więc gdy chcę wydobyć go z pudełka muszę lekko ale zdecydowanie potrząść zamkniętym pudełeczkiem.  Zazwyczaj (z braku naklejki) wydobywam zbyt dużą ilość pudru. Nie jest to dużym problemem. Jedyne czego bardzo nie lubię to to że puder strasznie się sypie z pudełka! Gdy go otworzę zaraz mam białawą "aureolę" wokół pudełka. 

Wystarczy niewielka ilość pudru na pędzel. Gdy nabiorę za dużo otrzepuję nadmiar. Z pędzla unosi się wtedy "dymek" pudru :) 




Niewielka ilość pudru, a pod spodem lekko roztarty puder.
Na drugim zdjęciu puder został wtarty w rękę.

Ale do rzeczy! Nie posiadam tłustej cery, raczej mieszaną  z tendencją świecenia się w 
strefie T. 
Kolor mojego pudru to 500 transparentny- jest białawy/ ecru. Roztarty jest niewidoczny, transparentny.
Jest to bardzo wygodne, ponieważ puder dostosowuje się do koloru każdego podkładu. 
Puder bardzo ładnie utrwala podkład. Nie tworzy efektu maski (chodzi mi tutaj o to że z 1km widać puder na twarzy, taką grubą warstwę). 
Rzeczywiście używając tego produktu nie świeciłam się, skóra utrzymała się matowa. 
Czy zmniejsza pory? Nie zauważyłam... 
Bardzo wydajny w użyciu! 
Dla mnie nie ma żadnego zapachu. 

High Definition Bamboo Fixer Powder HEAN
cena: 16,99zł (wg. producenta)
pojemność; 8g
data przydatności: ok. 2 lat
dostępność: sklep Hean on-line, drogerie Jaśmin 
PRODUKT POLSKI!





Komentarze

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego pudru jeszcze nigdy nie miałam okazji używać i jest to dla mnie pełne zaskoczenie. W sumie ja najbardziej preferuję dość delikatne makijaże i jak najbardziej naturalne. Właśnie dlatego jestem zachwycona kosmetykami marki https://eveline.pl/ które pasują mi w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)