Tinty Bell



Pomadka, która utrzymuje się na ustach dłużej niż 1h? Myślałam kiedyś,  że to nie możliwe... zawsze "zjadałam" swoje pomadki czasem w 15 minut.... A jeśli nie "zjadłam" ich sama to unikałam jedzenia aby się nie starły lub poprawiałam się co chwilę. 
Strasznie uciążliwe! 
Przed świętami natknęłam się na artykuł o TINTach. I się zaczęło :)

Kolory na zdjęciach nie wyrażają w 100% rzeczywistego koloru. Przy zakupie nie sugerujcie się zamieszczonymi tutaj zdjęciami. Jeśli jesteście zainteresowani kupnem TINTu, użyjcie testerów w drogeriach. 


Zdecydowałam się na wypróbowanie TINTów z Bell.
Mam w posiadaniu LipTint nr 4 oraz LipTint Light nr 12 
Podobają mi się estetyczne opakowania.

Na pierwszym zdjęciu TINTy są świeżo nałożone na rękę, na drugim zdjęcie po 20 minutach. 
Nie przerażajcie się kolorami! Mój aparat nie jest w stanie oddać pełni kolorów.... Bardzo się starałam, żeby jak najwierniej oddać rzeczywistość!
LipTint nr 4 na ustach to soczysta ciemna malina, która wygląda zabójczo i w której się zakochałam!
LipTint Light nr 12 na drugim zdjęciu na skórze rzeczywiście wygląda na rdzawy kolor, jednak na ustach jest to bardzo delikatny odcień różu. 

LIP TINT BELL nr 4 



Jak już wspominałam mój aparat nie jest w stanie odzwierciedlić prawdziwego koloru. To zdjęcie jest zrobione z fleszem i jest dosyć bliskie rzeczywistości. Kolor jest bardziej intensywny, wpadający w malinę/ róż.

Ten TINT jest bardzo ale to bardzo trwały! Barwnik wnika wewnątrz ust, dlatego też trzeba bardzo precyzyjnie nakładać pomadkę. Mamy bardzo mało czasu na korekty. 
Uzyskujemy matowy kolor. 
LipTint nr 4 utrzymuje się na ustach do 12h! W międzyczasie jadłam i piłam. Ściera się wtedy kolor wewnątrz ust (np. przy dużym obiedzie) i trzeba zrobić wtedy niewielkie poprawki.

Wadą TINTu jest podkreślanie suchych skórek i jeszcze większe wysuszenie ust. 
Można wtedy nałożyć bezbarwną pomadkę ochronną, która nawilży i nada blasku ustom. 

Przed demakijażem najlepiej zrobić peeling ust aby później łatwiej zmyć produkt.

LIP TINT LIGHT BELL nr 12


To zdjęcie prawie idealnie oddaje kolor TINTu! Zdjęcie w świetle dziennym.

Jednak z tego produktu nie jestem już tak zadowolona. TINT ma bardziej wodnistą konsystencję i mam wrażenie, że po 1h całkowicie się wchłania w usta. 
Nie wspominam już o jedzeniu po którym mam wrażenie nie zostaje dużo z pomadki. 
Liczyłam na coś innego. 


LipTint Bell cena 10.99zł
LipTint Light Bell cena 11.99zł
Pojemność: 5,5g
Dostępność: drogerie Hebe, Natura




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)