Essence express dry spray- przyspieszacz wysychania lakieru do paznokci w spray'u



Moje odkrycie życia! Wcześniej pisałam już o sposobach przyspieszania schnięcia lakieru do paznokci, o czym możecie przeczytać TUTAJ
Może to moje lenistwo lub chęć robienia tysiąca rzeczy naraz, sprawiało mi mały dyskomfort przy tamtych metodach. Oczywiście są one skuteczne! Ale ja wolę pracować przy komputerze gdy wysycha mi lakier, co jest utrudnione gdy np. trzymam palce w zimnej wodzie. 

Na zakupach w Drogerii Natura nareszcie była dostawa i uzupełnienie szaf Essence :) Uradowana kupiłam Essence express dry spray- wcześniej czytałam o nim i chciałam wypróbować czy takie "wynalazki" naprawdę działają. 



Spray jest malutki, wielkości niecałej dłoni. Nie wiem kolory na zdjęciu nie przekłamują ale buteleczka jest fioletowa. Pojemność to tylko 50 ml.                          




Sposób użycia:

1. Pomaluj paznokcie jak zazwyczaj
2. Poczekaj 30s a potem w odległości ok. 30 cm użyj spray'u na paznokcie
3. Lakier wyschnie błyskawicznie! 


Muszę wam powiedzieć, że to działa! 
Używam go po 2 malowaniu, gdy nakładam dużo więcej lakieru.
Spray delikatnie wygładza lakier, w tym wszelkie drobne uszkodzenia lakieru jakie się mogą zdarzyć! Pełne zaschnięcie lakieru następuje po 2-3 minutach od użycia spray'u, niezależnie od ilości lakieru na płytce paznokcia. Spray pozostawia tłustawą warstwę na paznokciach, która dodatkowo ochrania lakier. 

Jedynym minusem tego spray'u jest to że przy myciu rąk w ciepłej wodzie pojawia się białe zacieki/ osad (?) na lakierze. Po 5/10 minutach to znika lub można go delikatnie zeskrobać, ale w tym czasie lakier nie wygląda estetycznie. 

Co do wydajności to mam go przez 3 tygodnie, ale maluję paznokcie raz w tygodniu, więc używałam go dopiero 3 razy. 

Ogólnie jestem bardzo zadowolona bo spełnia swoją rolę w 100%! Nie muszę czekać wieczności aż lakier łaskawie mi zaschnie. 

Oczywiście dla osób, które maja czas i nie lubią tego typu kosmetyków polecam domowe sposoby --> o nich TUTAJ


Essence express dry spray
Cena; 9,99zł
Pojemność; 50ml 
Dostępność: drogerie Natura, Jaśmin i inne sklepy z szafami Essence








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)