Mój zestaw na niedoskonałości cery


Ostatnio znalazłam optymalną pielęgnację twarzy, dzięki której zapominam co to są niedoskonałości :) Mimo to zawsze jakiś nieprzyjaciel się przyplącze. Są to najczęściej pojedyncze krostki, grudki. 
Chciałabym się z wami podzielić to co mnie pomaga. Podkreślam słowo mnie ponieważ nie na każdej buzi może dać te same efekty. Nie namawiam ale proponuje. 



Mój zestaw "bojowy" to:

  • Krem Acne-Derm (bez recepty) ok. 21zł
  • Pasta cynkowa z kwasem salicylowym ok. 3zł
  • Maść ichtiolowa 2-4zł 
Wszystkie te produkty są dostępne w aptekach. 

Na krostki ze zmianami ropnymi, grudki stosuję krem Acne-Derm i pastę cynkową. 

Krem Acne-Derm 

Acne-Derm jest dla mojej budzi łagodny, nie podrażnia i nie wysusza skóry. Jest to biały, gestawy krem. Stosuję go punktowo na niedoskonałości, czasem nawet zapobiegawczo. Bardzo dobrze sobie radzi z krostkami. Łagodzi stan zapalny- jeśli mogę tak to nazwać- i efekt widać czasem już po 1 nocy. Zapomniałam napisać, że wszystkie środki używam głownie na noc. W ciągu dnia nie zawsze mam czas na malowanie "barw wojennych". 

Fragment ulotki--> skład kremu



Pasta cynkowa 

Pasta cynkowa jest biała i bardzo gęsta. Pasta nie wchłania się, więc  najlepiej mieć wolny dzień w domu lub stosować ją na noc (aby nie wybrudzić pościeli przyklejam plastry). Świetnie sobie radzi, gdy potrzebuję szybkiego "wysuszenia" krostki. Dosyć szybko łagodzi stany zapalne. UWAGA potrafi przesuszyć skórę przy zbyt częstym stosowaniu! 





Maść ichtiolowa 

Maść ichtiolową stosuję na podskórne, bolące gule. Maść je łagodzi  i niweluje. Jeśli pod skórą zbiera się ropa to maść pomaga w wydostani się jej spod skóry tj. "wyciąga" zmiany ropne. 
Maść jest bardzo brudząca ze względu na brązowy kolor. Zapach też nie jest urzekający ale mnie nie drażni.






Są to produkty, które ja używam i mnie pomagają. Nie powinny one podrażnić, uczulić itp. ale każdy ma inną cerę i zanim sięgniecie po te produkty zapoznajcie się ze składem!!! 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)