Nowe opakowanie szamponu i odżywki ELISSE z Biedronki


Uwaga, uwaga! 
Bardzo się zdziwiłam szukając ostatnio szamponu i odżywki Elisse w Biedronce. Przyzwyczajona, że opakowanie jest zielone zajęło mi dobrą chwilę zanim zorientowałam się, że butelka ma inny kolor i szatę graficzną.  
Producent i opis produktu nie zmieniły się. Skład też wydaje się niezmieniony, ale nie analizowałam go dokładnie. Kolor i gęstość też są takie same- albo jeszcze nie zauważyłam różnicy.




RECENZJA SZAMPONU I ODZYWKI ZNAJDZIECIE TUTAJ



Dostępność: Biedronka
Cena szampon lub odżywka: 4,99zł 
Pojemność szampon 400ml
Pojemność odżywka 250ml

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nude Bloom- kolekcja limitowana Bell dla Biedronki (luty-marzec 2021)

Wazelina do ust różana FlosLek oferta z Biedronki

Cinnamon Girl- limitowana kolekcja Bell dla Biedronki (październik - listopad 2019)